Ողջույն, Ես Կարեն Պողոսյանն եմ։ Ես 8 տարեկան եմ։ Ինձ այս դպրոցը շատ է դուր գալիս, իմ ամենասիրելի գործը նկարչությունն է։ Ես իմ մայրիկին և հայրիկին շատ եմ սիրում, և սիրում եմ ամենաշատը երգել։ Ես որ մեծանամ դառնալու եմ երգիչ։ Ես այս տարի սովորեցի նոր երգեր հորինել և իմ մայրիկը ինձ տարավ երգի իմ եղբոր հետ, և սովորել եմ գործել։ Ես այս տարի դժվարացել եմ շուտ քնից արթնանալուց։ Ես իմ ընտրությունը ընտրել եմ շվի, մենք շվիի համերգ ենք արել, ես նվագել եմ Գաբրիելայի հետ։ Ես գնում եմ երգի պարապմունքի Մարաթուկ խումբը, այնտեղ մենք լիքը երգեր ենք սովորում և ինձ շատ է դուր գալիս երգելը։ Ես առաջ գնում էի գիմնաստիկաի և ես մրցանակ ունեմ։ Մենք դասարանով գնացել ենք Բուժական,Արայի լեռ, Թեյշեբանի ամրոց կամ Կարմիր բլուր։ Իմ բլոգում կա լիքը նյութ, իմ բլոգում կա 96 նյութ, բլոգումս հետաքրքիր նյութեր կան։ Իմ տեսանյութները ամենաշատը նկարելու մասին է։ Ես շվիով մեր խմբով գնացել էինք երեխաների համար նվագել էինք։ Ես 2021 թվականին ասում եմ շնորհակալություն։ Ես ուզում եմ 2022-ին բոլորը խելացի լինեն, աշխատասեր։